loading...
وبلاگ عاشقانه . عاشقانه ترین وبلاگ .
مهدی رجبی بازدید : 22 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

Click to view full size image

 

آیا از زندگی یکنواخت و عادی خسته شدید؟

با ما حادثه و هیجان را  تا سر حد مرگ تجربه کنید.

**روابط عمومی هواپیمایی ایران ایر**

 

Click to view full size image

به كویت با دل شاد آمدم با چشم تر رفتم
به دل امید درمان داشتم درمانده تر رفتم
تو كوته دستیم میخواستی ورنه من مسكین
به راه عشق اگر از پا در افتادم به سر رفتم
نیامد دامن وصلت به دستم هر چه كوشیدم
زكویت عاقبت با دامنی خونین جگر رفتم
حریفان هر یك آوردند از سودای خود سودی
زیان اورده من بودم كه دنبال هنر رفتم
ندانستم كه تو كی آمدی ای دوست كی رفتی
به من تا مژده آوردند, من از خود به در رفتم
تو قدر من ندانستی و حیف از بلبلی چون من
كه از خار غمت ای گل خونینه پر رفتم
مرا آزردی و گفتم كه خواهم رفت از كویت
بلی رفتم ولی هر جا كه رفتم در به در رفتم
به پایت ریختم اشكی و رفتم, در گذر از من
از این ره بر نمیگردم كه چون شمع سحر رفتم
تو رشك افتابی كی به دست سایه می ایی؟
دریغا آخر از كوی تو با غم همسفر

Click to view full size image

 

 

 

غیر از غم عشق تو ندارم , غم دیگر شادم كه جز این نیست مرا همدم دیگر

=====================

زدرد عشق توبا كس حكایتی كه نكردم چرا جفای تو كم شد؟شكایتی كه نكردم !!!

=====================

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب عاشقانه عکس های عاشقانه پیام های عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    میزان رضایت شما از این وبلاگ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 132
  • بازدید کلی : 2,741